Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Liverpool telah sah penandatanganan pemain antarabangsa Serbia bernilai tinggi Milan Jovanović dari Standard Liege dengan kontrak tiga tahun.

Jovanović, yang menjaringkan gol kemenangan ketika Serbia mengalahkan semi-finalis Piala Dunia Jerman 1-0 di Afrika Selatan, telah bergabung secara perpindahan percuma.

Kemasukan oleh Liverpool untuk penyerang itu diatur oleh bekas pengurus Rafael Benitez sebelum keberangkatannya pada awal bulan Jun dan ada kerisauan bahawa kelab barunya Inter Milan boleh membuat tawaran akhir untuk mematikan kesepakatan itu.

Tetapi Jovanović, yang menjaringkan dua gol musim ini pada babak saingan kumpulan Liga Juara-Juara, mengatakan dia gembira untuk melengkapkan perpindahan ke Anfield.

"Ini adalah kehormatan bagi saya untuk menandatangani untuk salah satu kelab terbesar dalam bola sepak,''kata pemain 29 tahun itu. " Saya tidak sabar untuk mula bekerja dengan pengurus dan saya tidak sabar untuk bergabung dengan rakan sepasukan baru di kem latihan Switzerland kami.''

LAGI BERITA

MACAM-MACAM ADA

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic