Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Luis Suarez telah bersedia pindah ke Liga Perdana dengan mengatakan kepada Ajax: Saya terlalu bagus untuk kelab ini - dan anda pun tahu itu!

Tottenham dan Manchester United sedang bersiap sedia menyambar penyerang sensasi Uruguay itu.

Suarez, yang memiliki 74 gol dalam 97 perlawanan dengan kelab Belanda itu, telah menyerlah dalam Piala Dunia, menjaringkan tiga gol dalam perjalanan ke semifinal.

Dan menurutnya, dia hanya menunggu masa untuk kelab-kelab besar memanggilnya.

Pemain 23 tahun itu berkata: "Saya fikir bahawa orang-orang di Ajax semua tahu bahawa akan sangat sukar bagi mereka untuk mempertahankan saya.

"Hal pertama yang saya ingin lakukan selepas Piala Dunia adalah pergi bercuti.

"Setelah itu, kita harus menunggu dan melihat apa yang akan terjadi di pasaran pemindahan.

"Saya telah bermain baik di Piala Dunia dan itu fakta yang diketahui bahawa keputusan ini akan menarik tawaran dari kelab yang lebih besar. Anda tidak pernah tahu apa yang terjadi."

LAGI BERITA

MACAM-MACAM ADA

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic