Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!


Pemilik Chelsea Roman Abramovich telah terbangkan ke Afrika Selatan untuk mencuba menyelesaikan penandatanganan Fernando Torres, dengan sumber Soccernet mengatakan  beliau bersedia membayar £55 juta.

Liverpool diyakini meletakkan nilai Torres di sekitar £70 juta dan menolak untuk menjawab spekulasi tentang masa depannya sehingga mereka mempunyai pengurus baru. Sekarang Roy Hodgson telah berjaya menggantikan Rafa Benitez, beliau sedang menilai situasi tentang lima bintang di Anfield yang meninjau masa depan mereka sendiri.

Torres telah menegaskan bahawa dia lebih menumpukan perhatian pada Piala Dunia, tetapi dengan perlawanan hampir berakhir, perbincangan antara semua pihak yang berkepentingan diyakini berlangsung.

Barcelona juga dilaporkan tertarik tapi mereka berjuang untuk meningkatkan dana. Torres sendiri juga tidak yakin dia ingin kembali ke Sepanyol pada masa ini.

Sebuah sumber memberitahu kepada Soccernet: "Abramovich telah secara rasmi memperuntukkan tawaran sebanyak £50 juta, dan beliau tidak mengharapkan untuk pergi jauh lebih tinggi dari itu ... [tapi] saya berfikir beliau mungkin akan pergi ke £55 juta.

LAGI BERITA

MACAM-MACAM ADA

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic