Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Impian Jose Mourinho untuk menjadi pengurus Manchester United telah membuat langkah persediaan awal yang besar.

Sumber yang dekat dengan Real Madrid telah mendedahkan bahawa pengurus baru mereka boleh meninggalkan kelab pada akhir setiap hujung musim selama empat tahun bertugas tanpa pampasan yang perlu dibayar oleh salah satu pihak.
 
Mourinho berkeras dalam klausul keluar selepas bersetuju untuk bergabung dengan Real dari pemenang Liga Juara-Juara Inter Milan.
 
Beliau akan menjadi agen bebas setiap musim panas sehingga tahun 2014 bererti bahawa ketika Sir Alex Ferguson bersara prospek memikat Mourinho sebagai penggantinya di Old Trafford akan menjadi menarik dan mampu dimiliki.

Mourinho, 47, selalu menyatakan bahawa dia akan kembali ke Liga Perdana selepas memenangi dua gelaran dalam tiga musim dengan Chelsea.

United adalah destinasi yang disukainya dan dia dianggap sebagai salah satu dari beberapa orang dengan ego untuk mengikuti jejak Fergie.

Warga Portugis itu memenangi dua kejuaraan Serie A dalam dua musim di Inter, tapi keluar dari kelab Itali Mei menyusul kemenangan perlawanan akhir Liga Juara-Juara ke atas Bayern Munich di Bernabeu.

LAGI BERITA

MACAM-MACAM ADA

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic