Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Masa depan Nemanja Vidic di Manchester United berada dalam keraguan selepas agennya member isyarat dia mungkin akan berhenti dari Old Trafford.

Vidic telah menjadi sasaran lama bagi gergasi Sepanyol Real Madrid dan agennya, Paolo Fabbri mengatakan dia tidak boleh mengabaikan perpindahan ke Bernabeu.
*****


"Kami sedang menunggu maklumat," kata Fabbri. "Kami menunggu Nemanja untuk memberi tahu kami apa yang ingin dia lakukan, sehingga saat ini kami sedang menunggu kerana semuanya terpulang kepadanya."

"Sebarang perpindahan akan hanya jika berlaku selepas Piala Dunia."

Bulan lalu Vidic berkeras dia gembira di Old Trafford namun desas-desus bahawa isterinya, Ana, tidak bahagia di Manchester. United juga mungkin akan sukar untuk menolak tawaran £25juta untuk pemain 28 tahun itu, yang memiliki dua tahun baki pada kontraknya.

Ditanya apakah United telah menawarkan kontrak baru kepada Vidic, Fabbri berkata: "Dia sedang menumpukan pada sesuatu yang lain jadi saya kira itu tidak akan terjadi sehingga selepas Piala Dunia dimana dia akan membuat keputusan tentang masa depannya.

"Kami telah meminta waktu dari Manchester United untuk berfikir tentang pelbagai perkara, dan Nemanja tidak mahu melihat sebarang perkara sehingga tamat Piala Dunia."

Meskipun Fabbri menyedari laporan minat dari Real, beliau menegaskan bahawa kelab Liga itu belum melakukan pendekatan rasmi.

"Kami belum mendengar secara rasmi apa pun dari mereka dan Nemanja telah meminta saya tidak berbicara tentang kelab tertentu sementara dia di Piala Dunia," kata Fabbri.

LAGI BERITA

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic