Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Penyerang Uruguay Diego Forlan mendedahkan dia ingin kembali ke England - selepas gagal di Manchester United.

Tottenham tertarik pada penyerang Atletico Madrid, yang dijual oleh United pada tahun 2004 selepas hanya dua musim dan hanya selepas diambil lapan bulan dan 27 perlawanan untuk menjaringkan gol pertama.

Tetapi penyerang 31 tahun terbukti menyerlah di Villarreal dan kemudian di Atletico, meledak gol kemenangan 2-1 dalam perlawanan akhir Liga Eropah musim lalu menentang Fulham.

Dan Forlan tahu persembahan hebat di Piala Dunia untuk Uruguay, mulai malam ini melawan Perancis, boleh mendapatkan perpindahan kembali ke Liga Perdana.

"Jika ada tawaran dan itu baik untuk kelab saya dan ini juga baik untuk diri saya sendiri, saya akan sangat gembira untuk kembali ke England," kata Forlan. "Tetapi itu harus menjadi tawaran yang baik.

"Jika kesempatan besar untuk kembali ke England itu muncul, saya harus mempertimbangkannya. Saya merindui tempoh masa dalam bola sepak Inggeris, masyarakat, penonton bola sepak, dan segalanya."


LAGI BERITA
* Benitez rancang 35 juta bawa masuk Tevez
* Stoke buru penyerang Spurs 

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic