Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

David Gill mengatakan kepada peminat-peminat Manchester United yang memprotes: Berhenti mengeluh, kita mempunyai £95juta untuk dihabiskan.
* United bersedia bersaing dapatkan Joe Cole
* Robben: Van der Vaart berminat ke Bayern

Banyak penyokong setia Old Trafford telah menjadi sangat kecewa dengan hutang pemilikan penuh dari keluarga Glazer  yang tidak popular di kalangan peminat.

Dan keluarga Amerika itu telah meletakkan lagi paku dalam keranda mayat mengenai tawaran pengambilalihan oleh konsortium Red Knight semalam dengan menekankan tidak ada perancangan untuk menjual kelab.

Tetapi Pengerusi Eksekutif Gill berkeras tidak ada apa yang perlu menjadi murung dan menyatakan pengurus Alex Ferguson akan memiliki sebanyak manapun set perang catur yang dimahukannya untuk ditandatangani musim panas ini.

Fergie mengisyaratkan mungkin hanya satu nama besar sahaja lagi untuk ditandatangani setelah Chris Smalling dan Javier Hernandez sudah menandatangani kontrak untuk sekitar £ 18j.

Tetapi dengan Karim Benzema dan David Silva juga dipercayai berada dalam radar mereka, Gill mengatakan wang tambahan akan disediakan.

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic