Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Kontroversi mengatakan laman rangkaian sosial Facebook sedang dalam perbincangan dengan Persatuan Bola Sepak tentang menjadi penaja baru pasukan England.

Mereka adalah salah satu daripada empat syarikat berminat membida kontrak, dengan FA berharap mendapat lebih dari dua kali ganda daripada £20juta di meja berbanding penaja lama England Nationwide.

Facebook, rangkaian sosial terbesar di dunia dengan lebih daripada 400 juta pengguna, menunjukkan minat walaupun keputusan menyedikan pasukan kebangsaan di Piala Dunia.

FA juga membincangkan perjanjian dengan raksasa telekomunikasi O2 dan Orange, serta bank Sepanyol Santander , yang dikaitkan dengan Piala FA sebelum E.On menandatangani kontrak lanjutan untuk satu tahun lagi.

Tetapi Facebook syarikat Amerika, dengan pengalaman sedikit tajaan langsung dalam membina jenama besar mereka,  akan menjadi rakan yang paling menarik bagi FA.

Hal ini akan memberikan peminat England medium yang kuat untuk menyuarakan pendapat mereka tentang pasukan Fabio Capello di bawah prestasi. Satu kerjasama dengan salah satu laman yang dilarang Capello daripada dilayari oleh skuadnya di Piala Dunia juga akan memberi peluang yang luas untuk  FA terlibat dengan penyokong.

LAGI BERITA
MACAM-MACAM ADA
* Agama: Kisah lima perkara aneh

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic