Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Carlos Tevez berada dalam bilik  perseorangan di kem latihan Argentina Piala Dunia ... kerana kebiasaannya mundar-mandir di dalam dengan TELANJANG.

Penyerang Manchester City itu adalah satu-satunya ahli skuad telah diberikan bilik hotel sendiri. Semua yang lain berkongsi.

Tevez, 26, berkata: "Ini adalah kerana alasan peribadi. Saya sudah terbiasa untuk menumpukan perhatian secara bersendirian sebelum perlawanan.

"Ada beberapa hal-hal kecil yang tampaknya bodoh tapi itu adalah cara saya. Kalau saya tidur di bilik saya, saya tidak suka jika seseorang memasang TV.

"Selain itu, saya akan berjalan-jalan secara telanjang."

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic