Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!


Manchester City sedia untuk menjadikan Fernando Torres pemain bola sepak terkaya di dunia dalam usaha untuk mendapatkan penyerang Liverpool itu, tapi
dia sedia untuk menolak mereka dan memilih pindah ke Chelsea, menurut Soccernet.

Salah seorang lelaki dalam pembicaraan rahsia tentang kemungkinan pindah telah mendedahkan bahawa sementara City sedia mengalahkan Chelsea dalam tawaran harga, Torres lebih tertarik bermain bola sepak dalam Liga Juara-Juara musim depan.

"City sedia untuk menawarkan Fernando Torres kontrak besar, dan dengan itu saya maksudkan  terbesar bagi setiap mana-mana pemain bola sepak di dunia," kata sumber itu kepada Soccernet. "Tapi Torres berkata tidak, dia tidak tertarik."

Meskipun tiada tawaran kontrak formal boleh dibuat oleh City memandangkan mereka tidak bersetuju setiap kos oleh Liverpool, pengantara itu telah bekerja keras di belakang tabir.

Torres telah dimaklum akan gaji pendahuluan yang sangat besar yang akan diperolehinya oleh penasihatnya untuk menggoda dia ke Eastlands, dengan kesepakatan dilaporkan sama dengan gaji fenomenal Cristiano Ronaldo di Real Madrid - lebih dari £200,000 seminggu termasuk hak imej dan pelbagai bonus.

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic