Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Pengurus  Stoke Tony Pulis membuat tawaran £11juta untuk penyerang Spurs Roman Pavlyuchenko - dan berada di ambang penandatanganan pertahanan Hull Steven Mouyokolo.

Pulis ingin melakukan perniagaan dengan rakan lamanya Harry Redknapp dan mengambil Pavlyuchenko ke Stadium Britannia sebagai perpindahan mengejutkan.

Stoke terdesak untuk membawa lebih senjata musim panas ini dan masih tertarik untuk merekrut pemain West Ham Carlton Cole.

Tetapi Potter juga sedang menyiapkan tawaran besar untuk penyerang Spurs yang juga pemain antarabangsa Russia apabila Pulis bersedia untuk memohon peruntukan dana daripada pengerusi kelab Peter Coates.

Stoke hanya menjaringkan 34 gol musim lalu dan Pulis ingin membawa sekurang-kurangnya dua pemain hadapan sebelum musim depan.

Beliau juga hampir mengalahkan Wolves dalam pembidaan £3.5 juta untuk menandatangani pertahanan Hull dan juga Perancis, Mouyokolo.

Mouyokolo, yang hanya menyertai skuad Harimau dari Boulogne musim panas lalu, sangat ingin meninggalkan Hull selepas disingkirkan daripada devisyen dan Potter akan menyediakan dia peluang di Liga Perdana.

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic