Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Rafael Benitez ditetapkan untuk meneruskan persaingan dengan Manchester United dengan menandatangani sasaran Old Trafford sejak sekian lama Milos Krasic untuk Inter Milan.

Bekas pengurus Liverpool Benitez mengambil alih di San Siro minggu lalu dan sudah membariskan senarai pemain nama untuk ditandatangani oleh juara Eropah itu. Senarai teratasnya adalah pemain sayap CSKA Moscow Krasic, yang diburu Benitez sejak beliau berada di Liverpool dan telah lama dalam radar Sir Alex Ferguson.

Penandatanganan Krasic juga merupakan tamparan untuk saingan Inter di Serie A, Juventus, yang yakin akan mengikat perjanjian £14j untuk perpindahan pemain Serbia 25 tahun itu minggu lepas tetapi tidak dapat bersetuju kos dengan CSKA.

"Rafa ingin Milos ketika beliau berada di Liverpool dan sekarang beliau di Inter mereka telah membuat tawaran bertulis," kata agen Krasic Dejan Joksimovic.

"Kami telah melalui perundingan dengan Juventus juga, tetapi Inter akan datang ke Moscow untuk bercakap dengan kelabnya tentang dirinya dalam beberapa hari mendatang. Ada minat dari kelab-kelab besar di England, tapi mereka tidak cukup cepat.

"Ini hampir 100 peratus Milos akan pergi ke Itali."


LAGI BERITA
* Claude Makelele sambung kontrak di PSG

* Robert Pires kembali ke EPL?
* Keputusan perlawanan Piala Dunia 12/6/10

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic