Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Barcelona telah memperbaharui minat pada Javier Mascherano dan bersedia membayar £30juta untuk menariknya dari Liverpool.

Barca telah berusaha membawa masuk Mascherano musim panas lalu tetapi dengan tegas ditolak oleh Liverpool, yang tidak ingin kehilangan pemain tengah utama mereka.

Namun Catalans merasa mereka mungkin lebih berjaya kali ini dan Mascherano dikatakan kecewa ketika dia disekat daripada berpindah ke Nou Camp.

Kapten Argentina rimas dengan pergolakan di Anfield dan dilaporkan akan mempertimbangkan masa depannya selepas Piala Dunia.

Pelatih Barca Pep Guardiola adalah peminat besar Mascherano dan telah merancang  £25million dari perlepasan Yaya Toure akan datang untuk ke Manchester City untuk dana membeli Mascherano.

Mascherano akan menjadi pengganti terbaik untuk Toure, walaupun pemain antarabangsa Ivory Coast itu tidak berada dalam kesebelasan utama di Nou Camp musim lalu.

Barca menghadapi persaingan dari Inter Milan dan Rafa Benitez sangat ingin untuk bergabung kembali dengan Mascherano di San Siro.

LAGI BERITA

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic