Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Arsenal bertekad untuk tidak menjual Cesc Fabregas dengan harga berapa sekalipun - dan majalah baru kelab mereka membuktikan hal itu.

Kapten Arsenal Fabregas, 22, telah sengaja diletakkan di muka depan mereka khusus Piala Dunia apabila Arsenal membuat kenyataan tegas bahawa dia adalah sebahagian daripada pelbagai rancangan mereka untuk masa depan.

Fabregas telah menjadi sasaran bernilai tinggi untuk Barcelona musim panas ini dan kelab Sepanyol itu telah ditolak tawaran mereka sebanyak £30juta.

Pemain tengah Sepanyol Fabregas - digambarkan dengan rakan pasukan Robin van Persie, Alex Song, Bacary Sagna dan Emmanuel Eboue di bahagian depan majalah yang dijual hari ini - telah berkata kepada Wenger secara berdepan bahawa dia ingin bergabung dengan Barcelona.

Namun, walaupun gergasi Sepanyol itu terus-menerus  membuat kenyataan awam bahawa mereka akan menandatangani Fabregas, Arsenal berkeras dia bukan untuk dijual pada sebarang harga kerana dia masih berbaki lima tahun pada kontraknya.

Tindakan sengaja terkini itu menunjukkan bahawa Arsenal berdiri teguh pada Fabregas dan tidak akan dibuli oleh Barcelona supaya menjual.

Pengerusi Arsenal Peter Hill-Wood berkata: "Kami bukan sekadar membuat poster. Kami bertekad untuk mengekalkan Cesc. "


LAGI BERITA
* Arjen Robben cergas untuk perlawanan pembukaan

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic