Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Nemanja Vidic telah membuat keputusan untuk kekal di Manchester United, dan menegaskan dia akan menolak sebarang tawaran daripada kelab-kelab besar Eropah jika datang pada musim panas ini.


Khabar angin mengatakan bahawa pertahanan ini akan keluar dari Old Trafford seringkali berulang musim ini, dengan alasan mengatakan isteri Vidic tidak gembira di England untuk meretakkan hubungan antara pemain Serbia ini dengan Sir Alex Ferguson.

Barcelonan, Real Madrid dan Ac Milan semuanya dikaitkan dengan perpindahan Vidic, tetapi dia berkata sudah serik untuk menjawab soalan-soalan berkaitan masa depan dan menegaskan komitmen yang diberikan di padang sebagai bukti kukuh dia gembira di juara Liga Inggeris.

"Sila beritahu saya kelab mana boleh saya pergi yang lebih baik daripada Manchester United?" kata Vidic kepada Daily Mirror. "Tidak banyak kelab di dunia anda boleh pergi dan menjadi lebih baik. Saya gembira di sini. United menjadi sebahagian besar daripada perkembangan diri saya. Saya hormati segala yang telah saya lakukan di sini. Saya akan cuba usaha dan memberi yang terbaik di padang selagi saya mampu.

"Saya sudah penah bercakap tentang masa depan. Saya berikan yang terbaik di United dan sentiasa cuba untuk terus melakukannya. Saya fikir komitmen tersebut menjelaskan apa yang saya fikir. Saya tidak boleh menghalang orang berkata tentang masa depan saya tetapi saya sentiasa bersedia, fokus dan memastikan saya dapat mengelak kecederaan."


BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic