Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Jose Mourinho meraikan kejayaan kedua berturut-turut Serie A bersama Inter Milan  tetapi mengakui dia tidak pasti tentang di mana dia akan melatih musim depan.

Real Madrid dikaitkan
dengan Jose Mourinho tentang masa depannya tetapi pengurus dari Portugal itu tidak akan membuat sebarang keputusan tentang masa depannya sehingga dia mengemudi Inter pada hari Sabtu dalam perlawanan akhir Liga Juara-Juara menentang Bayern Munich di Madrid.

Mourinho memberitahu saluran TV Inter: "Pada ketika ini, saya tidak memikirkan diri sendiri, fikiran saya hanya pada Inter dan pemain saya. Selepas final di Madrid, akan ada waktu bagi saya untuk menjadi sedikit egois untuk satu, dua atau tiga hari dan saya akan berfikir apa yang membuat saya lebih bahagia dari sudut pandangan profesional.

"Tapi sekarang,saya dapat mengatakan dengan pasti 100% bahawa adalah tidak benar bahawa satu setengah kaki saya sudah berada di Real atau bahawa saya sudah menjadi jurulatih Real. Sebenarnya, masih sangat jauh untuk saya menjadi jurulatih Real .."

Mourinho, yang mempunyai kontrak dengan Inter hingga Jun 2012, mengakui dia tidak merasa selesa di Serie A.

"Beberapa kali musim ini, saya berfikir bahawa ini bukan habitat semulajadi saya," katanya. "Maknanya ini bukanlah negeri untuk bekerja dan menjadi bahagia."

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic