Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Bintang Portugal Cristiano Ronaldo mengatakan bahawa “sudah biasa dengan tekanan'' apabila bermain di peringkat tertinggi, tetapi mengakui bahawa lebih tertekan ketika dia bermain untuk negaranya.

* Mourinho mengaku United adalah destinasi yang sebenar

Ronaldo dilantik sebagai kapten untuk memimpin Portugal yang bergelut untuk ke Afrika Selatan, selepas  beberapa persembahan buruk termasuk keputusan seri 0-0 dengan pasukan kerdil Cape Verde Islands.

Pemain Real Madrid tahu bahawa dia mempunyai peluang untuk memberikan persembahan terbaik di peringkat tertinggi, tetapi mengakui dia mulai merasakan tekanan.

"Memakai ban kapten adalah suatu kehormatan dan membuat saya bangga,''katanya kepada News of the World''Saya tidak keberatan jika ada tuntutan pada saya., Tetapi terkadang ada yang berlebihan, dan selalu jatuh kembali pada saya .

"Saya sudah terbiasa dengan tekanan , tetapi saya mengakui bahawa saya merasa lebih tertekan dengan pasukan kebangsaan berbanding dengan Real Madrid., Tapi saya selalu berusaha melakukan yang terbaik dan membawa nama Portugal sejauh mungkin.

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic