Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Jose Mourinho akan memiliki Klaus dalam kontrak bersama Real Madrid untuk memberikan beliau laluan kembali ke Liga Perdana.

 * West Ham mahu David Beckham
* Villa dan Arsenal berebut pemain Wigan

Special One itu akhirnya akan diumumkan sebagai pengurus baru Madrid di Stadium Bernabeu esok selepas Inter Milan membuka jalan untuk melepaskannya pada hari Jumaat dengan menyetujui pakej pampasan dengan gergasi Sepanyol.

Namun walaupun jurulatih dari Portugal itu akan mengecapi kemuliaan dan pujian yang akan menyambut kedatangannya, dia sudah merancang untuk hidupnya selepas di Madrid dan kesempatan untuk menguruskan Manchester United.

Mourinho telah mengakui beliau amat cenderung untuk kembali ke England selepas tempohnya di Sepanyol hampir selesai.

Dan ia tidak akan meninggalkan apa sekalipun untuk memberikannya peluang akhirnya menggantikan Sir Alex Ferguson di Old Trafford.

Mourinho ditetapkan mempunyai Klaus keluar dalam masa empat tahun menguruskan Madrid. Termaktud di dalamnya menyatakan bahawa selepas menjawat Real selama dua tahun, beliau boleh keluar- jika keperluan pampasan mereka dipenuhi.

Ini adalah keputusan Ferguson untuk melanjutkan tinggal di Old Trafford yang telah menyebabkan Mourinho untuk mencari tempat di Bernabeu.

Secara peribadi Mourinho mengakui United adalah satu-satunya pekerjaan yang menarik bagi dirinya di England, walaupun sering mengisyaratkan bahawa suatu hari beliau ingin kembali ke Chelsea.

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic