Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Pemain Manchester United yang masih belum cergas, Anderson adalah target musim panas bagi gergasi Portugal Benfica.
Pemain tengah Brazil ini masih belum pulih daripada pembedahan lutut yang kemungkinan akan terus diketepikan selama enam bulan.

* Ajax tetapkan £35juta untuk Suarez kepada United

Tapi Benfica sedang mengawasi perkembangannya dan mereka berharap boleh membuat satu langkah untuk membawa masuk pemain United itu jika mereka kehilangan salah satu aset berharga mereka, pemain sayap Angel Di Maria atau penyerang Oscar Cardozo, musim panas ini.

Benfica bahkan bersedia mendengar kesepakatan penambahan nilai melibatkan Anderson jika United berminat pada pemain sayap Argentina Di Maria.

Tetapi Chelsea dan Real Madrid juga mensasarkan Di Maria dan target utama United musim panas adalah penyerang.

Itu bermakna bahawa Anderson - yang bergabung dengan United dengan nilai £18j tiga tahun yang lalu - mungkin akan dijual untuk membantu membiayai langkah untuk pemain Real Madrid Karim Benzema.

Anderson telah mengalami musim mengecewakan di United, masalah dengan Sir Alex Ferguson dan kemudian kembali ke Brazil tanpa kebenaran kelab.

Kecederaan nya amat merugikan dan United kini mungkin sedia menjual jika mereka mendapat tawaran yang sesuai.

Perpindahan oleh Benfica untuk bekas pemain Porto ini, bagaimanapun, akan bergantung jika mereka mendapat peruntukan besar untuk dibelanjakan.

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic