Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Manchester City semakin hampir menyelesaikan kesepakatan penandatanganan £25juta Yaya Toure dari Barcelona, menurut agen pemain.

Toure telah lama dikaitkan dengan perpindahan ke Liga Perdana dan tampaknya City telah mengalahkan Chelsea untuk penandatanganan pemain tengah yang sangat bernilai ini, walaupun tidak bermain di Liga Juara-Juara musim depan.

Agennya Dimitri Seluk, yang dijadualkan akan mengadakan perbincangan akhir dengan presiden baru Barcelona Sandro Rosell, berkata: "Saya fikir kami semakin hampir untuk pergi. Kemungkinan minggu ini tapi ketika ini kami tidak boleh mengumumkan apa-apa. "

"Saya belum bercakap dengan Rosell tetapi saya akan bercakap dengannya sebelum segalanya selesai. [Joan] Laporta ialah presiden sehingga 30 Jun tapi saya harus bercakap dengan Rosell dan ingin tahu pendapatnya kerana beliau adalah presiden baru."

Toure pemain antarabangsa Ivory Coast dijangka akan secara rasmi menyelesaikan perjanjian itu setelah Piala Dunia, akan bekerjasama dengan abangnya, Kolo, di Eastlands.

LAGI BERITA

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic