Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

West Ham telah memberitahu Soccernet bahawa laporan mereka ingin menjual penjaga gol sensasi England Robert Green adalah sama sekali tidak benar.

Green sedang berada di bawah pengawasan akhbar nasional berikut kesalahannya ketika England seri 1-1 menentang Amerika Syarikat, dan telah dikhabarkan bahawa West Ham sedia untuk menjual dan menggantikannya dengan Richard Wright, yang telah dilepaskan oleh Ipswich.

Namun, pemilik bersama West Ham David Sullivan percaya spekulasi masa depan Green adalah gossip murahan bertujuan untuk lebih merosakkan rasa percaya dirinya.

Dia berkata kepada Soccernet: "Itu hanya omongan kosong bahawa kami sekarang cuba untuk mencari penggantian untuk Robert Green. Hal ini tidak benar.

"Dia adalah penjaga gol kami No 1 dan akan tetap jadi penjaga gol No 1 kami musim depan. Dia memiliki musim yang hebat bersama kami dan kami berharap dia akan bersama-sama kami sekurang-kurangnya selama dua tahun lagi di kontrak sekarang .."

Sullivan juga berharap Green akan dibenarkan untuk mendapatkan tempatnya untuk England supaya dia boleh menebus kesalahan.

"Hanya pengurus yang boleh memutuskan siapa yang bermain malam Sabtu," katanya. "Jika saya memilih pasukan, saya masih akan memilih Robert Green. Jangan lupa dia menyelamatkan percubaan hebat di babak kedua dari jarak tujuh kaki."


LAGI BERITA
* Barcelona buat bidaan besar untuk Torres
* Video Iniesta gagal tiup Vuvuzela

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic