Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Gergasi (Giant) Sepanyol Barcelona sedia untuk meningkatkan pemburuan mereka terhadap penyerang Liverpool Fernando Torres.

Presiden baru terpilih Barca Sandro Rosell bertekad untuk membawa Torres yang bernilai £70j ke Nou Camp, walaupun beliau akan menghadapi persaingan sengit daripada Chelsea dan Manchester City.


Dan ini boleh menjejaskan usaha Barcelona untuk menandatangani kapten Arsenal Cesc Fabregas apabila Rosell ingin membawa Torres dalam sebarang kos dan mereka terpaksa bergelut untuk menandatangani keduanya.

Rosell telah menegaskan Fabregas masih menjadi “keutamaan” untuk Barcelona tetapi beliau juga seorang peminat besar Torres dan mempunyai hubungan rapat dengan penyerang antarabangsa Sepanyol itu.

Itu mungkin memberikan Barcelona mendekati musuh England mereka. Bekas penyerang Atletico Madrid Torres mengatakan bahawa Barca adalah satu-satunya kelab Sepanyol lain yang dia akan mempertimbangkan untuk sertai.

Permasalahan di Liverpool telah meningkatkan keraguan ke atas masa depan Torres dan Steven Gerrard, dan kedua-dua pemain itu sentiasa diburu oleh kelab-kelab utama.

Pengurus Real Madrid Jose Mourinho tertarik pada Gerrard ketika Liverpool masih tiada pengurus - mencari pengganti Rafa Benitez - juga menghadapi pertempuran untuk menjaga Torres.

LAGI BERITA
* Ferguson rancang bidaan untuk pertahanan Juventus
* Pereka bola Jabulani pertahan kritikan

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic