Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!


Paul Scholes memberitahu dia mungkin akan pertimbangkan kembali ke skuad England jika Fabio Capello memberinya amaran lebih awal.

Veteran Manchester United itu telah dihubungi oleh pengurus Three Lions sebelum senarai 30 pemain sementara itu dinamakan dengan maksud untuk keluar dari persaraan antarabangsa.

Namun, walaupun pertahanan Liverpool Jamie Carragher Berjaya dipujuk untuk membuat penampilan semula, Scholes menyatakan dia memerlukan lebih banyak masa untuk memutuskan - dan dengan baik dia menolak.

Dia berkata: "Ini merupakan keputusan besar dan saya tidak benar-benar diberikan cukup waktu untuk berfikir tentang hal ini, jadi saya memutuskan untuk tidak menerima tawaran tersebut.

"Jika mereka meminta lebih awal saya mungkin akan diterima."

Scholes, yang bersara daripada skuad England selepas Euro 2004, mendedahkan dia juga merasa tidak selesa mengambil tempat pemain lain yang telah tampil di pusingan kelayakan.

Dia menambah: "Ada pemain dalam skuad yang telah menghabiskan hampir dua tahun terbang di seluruh dunia membantu England berjaya ke Piala Dunia, sedangkan saya tidak pernah terlibat untuk waktu yang lama.

"Ini bukan soal ingin pergi berhibur, itu adalah fakta bahawa saya mendapat telefon begitu dekat dengan perlawanan, dan juga saya tidak ingin mengambil tempat seseorang yang telah membantu England mendapatkan tempat ke Afrika Selatan.

"Idea itu tidak dirasakan selesa pada saya."

LAGI BERITA
* Top 10 World Cup mascots

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic