Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Pengurus Manchester City Roberto Mancini mengatakan beliau tertarik dalam menandatangani sama ada Milos Krasic atau Edin Dzeko dan mengalu-alukan penyerang Barcelona Zlatan Ibrahimovic.

City telah menandatangani pertahanan Jerome Boateng dari Hamburg tetapi dilihat mahu menguatkan lebih banyak di bahagian hadapan, dengan beberapa nama-nama besar dikaitkan.

Pemain sayap CSKA Moscow Krasic tampak berminat pindah ke Itali, dengan Juventus dan Inter Milan sangat tertarik, sementara penyerang Wolfsburg Dzeko telah sering dikaitkan dengan kelab terbesar di Eropah, tetapi Mancini berharap dapat menambah salah satu daripada duo itu untuk pasukannya.

"Banyak Pemain dikaitkan dengan City, selalunya untuk keselesaan," katanya kepada Tuttosport. "Kita boleh mengangkat harga, namun pada realitinya kita tidak boleh membeli puluhan pemain. Tentu saja kami bertujuan untuk menguatkan. Krasic atau. Dzeko? Salah seorang benar-benar menarik minat kami, seorang lagi tidak. Siapa? Saya tidak boleh beritahu.”

Ibrahimovic, yang bermain di bawah Mancini di Inter, juga dikatakan menjadi sasaran untuk City, dengan khabar angin dalam beberapa minggu terakhir sebagai langkah pertukaran dengan Robinho. "Menurut pendapat saya, Ibra adalah penyerang terbaik di Eropah," kata Mancini. "Itu membuat saya tertawa ketika orang mengatakan dia terlepas kesempatan penting."

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic