Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Pengurus Tottenham Harry Redknapp berpendapat bahawa pemain sayap Chelsea Joe Cole telah bersetuju pemindahan percuma dari kelab.

Cole, yang dinamakan dalam skuad 23-orang pemain England untuk Piala Dunia, tamat kontrak di Stamford Bridge musim panas ini dan telah dikaitkan dengan sejumlah kelab, terutama Spurs dan Manchester United. Tetapi Redknapp, pengurus lama Cole di West Ham, berkata dia tidak akan menuju ke White Hart Lane.

''Pada pandangan saya seseorang akan melakukan pemindahan yang terbaik, jika dia tidak tinggal di Chelsea,'' kata Redknapp kepada BBC Radio 5 Live. ''Saya benar-benar tidak tahu siapa dia. Saya tidak berfikir itu adalah Tottenham.

''Saya punya perasaan, saya mungkin salah, bahawa dia sudah bersetuju perjanjian dengan seseorang, dan bukannya Tottenham.

''Saya tidak mengatakan kalau dia tidak bersetuju perjanjian dengan seseorang dan dia bebas dan tidak tinggal di Chelsea bahawa kami tidak akan tertarik.

''Saya peminat besar Joe, tapi maklum balas kami peroleh adalah bahawa dia mungkin telah melakukan sesuatu.''

Cole berjuang dengan kecederaan selama sebahagian besar musim lalu dan apabila kembali ke tahap kecergasan seringkali diabaikan oleh pengurus Blues Carlo Ancelotti.

LAGI BERITA
* Joe Cole tersenarai dalam skuad Piala Dunia
* Theo Walcott tersisih daripada skuad Piala Dunia
* Bent keluar, Defoe masuk pusingan akhir Piala Dunia

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic