Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Kapten England Steven Gerrard menyokong Robert Green untuk memainkan peranan penting bagi negaranya dalam kempen Piala Dunia selepas mimpi buruk penjaga gol itu semasa seri 1-1 dalam Kumpulan C malam tadi menentang Amerika Syarikat.

Gerrard menjadikan England di depan dalam empat minit perlawanan tetapi Green membenarkan tendangan Clint Dempsey mudah mudah terlepas daripada genggaman menyebabkan skuad Fabio Capello harus berpuas hati dengan satu mata dalam perlawanan pembukaan di Rustenburg.

Gerrard memberitahu ITV1: "Ini adalah perlawanan yang sukar Yang paling penting dalam permainan pembukaan ini tidak kalah. Ideanya adalah untuk menang, tapi sayangnya kami melepaskan gol mudah dan kami tidak boleh pergi dan mendapatkan kemenangan. Target sekarang harus tujuh mata. "

Mengulas jaringan Dempsey, Gerrard meneruskan: "Itu adalah salah satu dari hal-hal aneh, saya rasa anda tidak boleh mengkritik penjaga gol. Ramai yang telah bercakap tentang bola itu dan sangat sukar.

"Rob akan belajar daripada ini dan dia mungkin akan membuat tampanan penting yang akan memberikan kami kemenangan. Kami semua di belakangnyanya. Sedikit mengejutkan dan kami mengambil sedikit masa untuk melupakannya."


LAGI BERITA
* Keputusan perlawanan Piala Dunia
* Jutawan India minat beli Blackburn

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic