Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Manchester United dan Arsenal sedang bersiap sedia apabila perbincangan kontrak Mikel Arteta di Goodison telah mencapai kebuntuan.
* Drogba mengalukan kehadiran Torres ke Stamford Bridge

Everton terdesak untuk mendapatkan tanda tangan bintang pemain tengah mereka itu untuk perjanjian baru dan pemanjangan kontrak, kerana beberapa kelab atas di Liga Perdana menunjukkan minat kepada pemain Sepanyol tersebut.

Dia telah muncul sebagai salah satu pemain terbaik di posisinya dalam bola sepak Inggeris, dan telah menimbulkan minat Sir Alex Ferguson dan Arsene Wenger.

Kedua-dua mereka ingin membawa masuk pemain Sepanyol itu, dan mereka yakin pemain tersebut ingin berhijrah, walaupun mendapat tawaran lumayan dari Everton.

Arteta memiliki dua tahun lagi untuk kontrak sekarang, dan pejabat di Goodison tertarik untuk mengikat dia seumur hidup, dan sebagai pengurus David Moyes mengenalpasti Arteta sebagai rancangan jangka panjang beliau.

Tetapi pemain cerdik berusia 28 ini menyedari bahawa kontrak seterusnya mungkin akan menjadi yang paling penting dalam kerjayanya, dan dia tidak akan sebegitu mudah menunjukkan minat terhadap tawaran kepadanya.

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic