Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Didier Drogba semalam mendesak Chelsea untuk membina pasukan impian kerjasama penyerang antara dia dengan Fernando Torres.

Drogba memenangi Kasut Emas Liga Inggeris dengan hatrik melawan Wigan pada hari Ahad yang menjadikan kesemuanya 29 gol.

* United dan Arsenal siap sedia dapatkan Arteta

Tetapi sementara gandingan pemain Ivory ini dengan penyerang Perancis Nicolas Anelka telah menghasilkan 51 gol musim ini menjelang kejohanan perlawanan akhir Piala FA hari Sabtu, Drogba gembira apabila ditanya mengenai pemain Liverpool tersebut .

Drogba berkata: "Saya telah mendengar khabar angin tentang Torres mungkin datang dan saya akan menyambutnya, tentu saja.

"Setiap kali ada pemain baru datang ke sini itu akan membuat kelab lebih besar dan memberikan kita banyak kekuatan.

"Jika ada kesempatan baginya untuk datang dia sangat dialu-alukan kerana setiap bantuan sangat dihargai.

Pengarah Executive Chelsea Ron Gourlay disahkan awal minggu ini bahawa Ancelotti akan memberikan dana untuk beliau membawa satu atau dua tambahan pemain baru dan Blues telah mensasarkan Torres sejak Euro 2008.

Setakat ini hanya Manchester City telah membuat langkah awal untuk mengambil keuntungan dari ketidakgembiraan jelas Torres di Anfield dan sumber dalam Chelsea telah menyarankan kelab Stamford Bridge enggan untuk membayar lebih dari £ 40million untuk penyerang Sepanyol itu, sebaliknya hanya dua pertiga dari penilaian ditetapkan Liverpool.

Namun kapten John Terry juga menyeru pelaburan yang signifikan untuk menguatkan Blues musim hadapan untuk mensasarkan gelaran Liga Juara-Juara dan Drogba kini menaikkan jumlah taruhan.

1 Responses to Drogba mengalukan kehadiran Torres ke Stamford Bridge

  1. Artzlizan Says:
  2. mungkinkah ini terjadi...sama sama kita tunggu...

     

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic