Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Cesc Fabregas bersiap sedia untuk keluar dari Arsenal minggu depan selepas mengakui:  Saya ingin menyertai Barcelona.
Kapten Arsenal akan menentukan masa depannya akhir minggu ini setelah melakukan perundingan dengan pengurus Arsene Wenger.


Namun laporan di Sepanyol Fabregas yang dikutip berkata: "Jika saya ingin meninggalkan Arsenal adalah untuk bermain bersama Barcelona.

"Saya ingin pergi, apakah mereka ingin saya atau tidak, itu soal lain.

"Saya berusia 23 tahun dan saya mempunyai masa yang panjang dalam kerjaya ini dan saya tidak pernah menyembunyikan fakta bahawa bermain untuk Barcelona adalah impian yang ingin saya penuhi .."

Fabregas, sembuh dari kepatahan kaki, ingin masalah ini diselesaikan dengan cepat, supaya dia boleh menumpukan tumpuan untuk membantu Sepanyol di Piala Dunia.

Dia menambah: "Saya ingin tahu masa depan saya sebelum Piala Dunia kerana bermain dengan pelbagai perkara lain di kepala saya tidak akan menguntungkan sesiapa pun."

Kata-kata Fabregas menjadi sebagai kejutan besar bagi peminat Arsenal yang sangat berharap pemain terbaik mereka akan tinggal di kelab.

Dia semakin kecewa atas ketidakmampuan Arsenal untuk memenangi piala, sementara Barca terus membawa pulang piala.

Menurut sumber Sepanyol, ia juga sedar tentang niat jangka panjang Wenger.

Pengurus Arsenal itu sendiri hanya memiliki baki satu tahun kontrak - dan belum bersetuju untuk meneruskan selepas itu.

Tanda-tanda sebarang kemasukan pamain besar pindah ke Emirates musim panas ini juga sangat sedikit menambahkan keraguan lebih lanjut tentang kemampuan Arsenal untuk cabaran bagi piala utama.

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic