Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!


Rafa Benitez mempunyai keraguan terhadap musuh lama Jose Mourinho telah mengaku: Saya tidak tahu apakah dia orang yang tepat untuk Real Madrid.
Special One itu dilihat sebagai calon untuk menggantikan Manuel Pellegrini sebagai jurulatih di Galacticos selepas memimpin Inter Milan ke Liga Juara-Juara Ahad ini.

Walaupun bekas pengurus Chelsea itu dikatakan berstatus tinggi, Benitez tidak begitu yakin.

Malah pengurus Liverpool itu berfikir Real boleh semakin merudum jika mereka fikir jurulatih Portugis itu adalah indidividu yang mampu untuk mengubahnya menjadi Raja Eropah semula.

Kedua-dua mereka sering kali berperang dingin sepanjang Mourinho di Stamford Bridge dan tidak pernah menjadi rakan yang baik.

Dan Benitez menegaskan: "Saya tahu Mourinho bercita-cita sebagai jurulatih Real Madrid, namun saya tidak tahu apakah dia adalah orang yang tepat untuk melatih Madrid.

"Pellegrini telah melakukan tugas yang cemerlang dan patut mendapat penghormatan besar kerana dia masih jurulatih dan tidak seronok untuk mendengar perbualan tentang siapa yang akan menggantikan anda."

Mourinho mengakui: "Satu-satunya pilihan adalah Madrid atau Inter.

"Untuk membolehkan saya untuk meninggalkan kelab ini setelah dua tahun bekerja dengan teruk, hanya Real Madrid boleh lakukannya.

"Kalau saya pergi, saya akan berpindah dengan hati nurani yang jelas telah berubah kelab."

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic