Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Nani telah mendedahkan bagaimana Chelsea merosakkan cutinya musim panas lalu.

The Blues merampas gelaran Liga Perdana dari Manchester United pada hari-hari terakhir musim.

Nani berkata: "Kami ingin memenangi saingan kumpulan
setiap musim dan anda tidak bosan memenangi piala.

"Musim lalu, ketika saya pergi pada bercuti, minggu pertama saya tidak boleh berhenti memikirkan bagaimana kami kalah di dengan Chelsea.

"Mujurlah ada Piala Dunia jadi saya ada sesuatu yang lain untuk dinantikan.

"Tahun ini, tidak ada Piala Dunia, jadi saya tahu itu boleh menjadi
musim panas sangat panjang.

"Saya tidak ingin hal itu terjadi saya ingin berhibur dengan senyum lebar kerana saya telah memenangi sekurang-kurangnya satu trofi."

United kalah 1-2 kepada Chelsea pada hari Selasa dan akan berkunjung ke Liverpool pada hari Ahad.

Menjelang perlawanan, pasukan di tempat kedua Arsenal bisa menutup jurang ke satu mata dengan mengalahkan Sunderland di Emirates pada hari Sabtu.

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic