Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Samir Nasri ditetapkan untuk diberi ganjaran awal musim dengan borang kontrak baru lima tahun .

Nasri, 23, telah beraksi cemerlang untuk Arsenal dan kelab bersedia mengikatnya dengan perpanjangan kontrak baru.

Kontrak semasa
Nasri pemain tengah Perancis akan berakhir pada tahun 2012 dan Arsene Wenger telah mengakui kelab berusaha untuk memastikan pemain utama tidak dibiarkan tempoh kontrak mereka semakin berkurangan.

Pengurus Arsenal Wenger ingin memastikan aset berharga kelab tidak pergi terlalu jauh ke dalam dua tahun terakhir dari kontrak mereka dan kerana itu Nasri adalah senarai teratas mereka untuk perundingan.

Nasri, yang bergabung dalam sebuah perpindahan bernilai 10 juta pounds dari Marseille pada tahun 2008, telah menjadi salah satu pemain terbaik Arsenal musim ini dan kelab ingin melanjutkan kontraknya hingga 2015.

Wenger memberi sepenuh pujian pada Nasri setelah penampilan cemerlangnya dalam memenangi perlawanan di Manchester City dan percaya dia akan menjadi lebih hebat musim ini.

Wenger berkata: "Pada usia 23 tahun kerjaya anda mula meningkat dan dia menjadi lebih cekap. Saya fikir dia telah menjadi lebih kuat secara fizikal dan anda menilai seseorang pemain dengan angkanya.

"Pada hari Ahad dia memperoleh gol dan membantu jaringan jadi itulah apa yang anda inginkan dari pemain yang memiliki banyak bakat seperti dia.

"Dia adalah pemain yang cukup lengkap kerana dia boleh berlari dengan bola, dia cepat dan dia adalah seorang penyudah klinikal sekarang. Saya percaya kami mempunyai pemain hebat dalam dirinya sekarang. "

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic