Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!


Manchester United dan Tottenham merancang untuk mendapatkan pemain ajaib Chile Alexis Sanchez.
Pemain sayap Udinese, yang tipu helahnya telah membuatnya menjadi daya tarikan bintang di Serie A, tampaknya akan meninggalkan Itali selepas Piala Dunia, tapi Spurs dan United tidak akan sendirian dalam mengejar mereka, kerana kelab besar La Liga juga menaruh perhatian yang sangat kuat.

Pemain 21 tahun itu berkata: "Agen saya telah mengatakan kepada saya bahawa banyak kelab besar telah bertanya tentang saya.

"Saya masih menumpukan pada Udinese, tapi saya mempunyai impian peribadi musim panas ini dan England serta Sepanyol adalah liga sensasi."

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic