Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!


Pemain tengah Liverpool Javier Mascherano berpendapat bekas jurulatihnya Rafael Benitez akan menjadi orang yang paling ideal untuk menggantikan Jose Mourinho di Inter Milan dan boleh mengikutinya ke San Siro.

Tempoh enam tahun Benitez di Anfield berakhir dengan kesepakatan bersama pada hari Khamis dan spekulasi mengatakan warga Sepanyol itu dijangka untuk mengambil alih pengurusan di Inter.

Laporan menyatakan Presiden Inter Massimo Moratti akan bertemu Benitez di Sardinia dan perjanjian boleh dibuat dalam tempoh 48 jam.

Ini akan menjadi sesuatu yang membingungkan bagi seseorang untuk menggantikan tempat Mourinho selepas bekas pengurus Chelsea membawa Inter ke puncak Liga Juara-Juara sebelum pergi ke Real Madrid, tapi Mascherano yakin bekas pengurusnya mempunyai pakej sempurna.

"Hanya Benitez boleh menggantikan jurulatih seperti Mourinho,''kata Mascherano" Beliau adalah jurulatih  yang hebat . Beliau memiliki karisma, keperibadian, mentaliti pemenang. Selain itu, beliau akan mendapati dirinya sangat bijak di Itali kerana permainan taktikal.


LAGI BERITA
* Inter Milan sah akan ambil Benitez

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic