Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Setelah menjual David Villa ke Barcelona pada hari Rabu, laporan di Sepanyol mengatakan Valencia bakal kehilangan David Silva ke Real Madrid dalam beberapa hari mendatang.
Villa dan Silva berada di kelab tersebut musim panas lalu walaupun kesulitan kewangan Valencia, tapi Los Che akan kehilangan dua pemain terbaik mereka, jika Real, sebagaimana dilaporkan, dapatkan tandatangan Silva minggu depan.

Silva juga tertarik dengan tawaran dari Manchester United, tapi Marca melaporkan bahawa dia akan menjadi pemain Real Madrid sebelum terbang ke Afrika Selatan untuk mewakili Sepanyol di pusingan akhir Piala Dunia.

Setelah penyelesaian urus niaga £34.2juta yang membawa Villa ke Barcelona, Presiden Valencia Manuel Llorente mengatakan pada hari Rabu: "Saya tidak akan berikan diskaun lebih lanjut."

Valencia dilihat sangat sibuk mempersiapkan diri untuk musim berikutnya dan pada hari Khamis mengumumkan bahawa mereka telah mencapai perjanjian untuk mendapat tanda tangan bintang Grenoble, Feghouli Sofiene.

Pemain 20 tahun itu, yang bermain sebagai penyerang tengah, telah menyepakati kontrak empat tahun dan bergabung dengan pemain tengah Turki Mehmet Topal dan bek Portugal Ricardo Costa dengan menandatangani kontrak kelab minggu ini.

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic