Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Penjaga gol Liverpool Pepe Reina percaya rakan kelab dan pasukan negaranya Fernando Torres akan kekal di Anfield musim depan.

Torres telah dikaitkan dengan perpindahan dari Merseyside selepas kempen buruk kelab, dengan Chelsea dan Barcelona sedang berusaha untuk mendapatkan khidmat pemain antarabangsa Sepanyol itu.

Tapi Reina bercakap dengan rakan senegaranya minggu ini dan mengatakan Torres komited untuk mengubah nasib kelab keseluruhannya.

"Saya tenang tentang Fernando,''kata Reina kepada The People" Saya berbincang dengannya tentang masa depan dand ia telah mengatakan bahawad dia berhasrat meneruskan dengan kami ..

"Fernando menderita begitu banyak musim lalu, tetapi dia adalah seorang profesional dan selalu ingin melakukannya yang terbaik untuk kita. Itulah yang dia tegaskan - komited untuk kelab ini ..''

Pengurus Liverpool Rafael Benitez juga sangat berkait dengan perpindahan dari kelab musim panas ini, dengan Inter Milan mungkin destinasinya, namun Reina turut yakin pengurus itu akan kekal.

"Saya yakin bahawa Rafa masih akan bersama-sama kami dan itu baik untuk kita kerana dia ingin membalas dendam dalam kempen seterusnya,''ujarnya.

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic