Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Jose Mourinho telah membuat perancangan awal untuk Real Madrid, dan membincangkan beberapa sasaran yang berpotensi - termasuk Frank Lampard, Steven Gerrard, dan Ashley Cole.

Special One itu pada dasarnya sudah berada di Bernabeu, dan satu kata sepakat telah tercapai antara Real dan Inter,dan pengurus berbangsa Portugis itu akan akan mengambil alih tugas Manuel Pellegrini, yang dipecat malam semalam.

Bercakap kepada surat khabar Sepanyol AS di kafe Itali, Mourinho membincangkan masa depan Galactico ketika ini, potensi rekrut dan gaya permainan yang beliau akan gunakan di kelab.

Ketika ditanya mengenai kemungkinan menandatangani Lampard dan Gerrard, bekas pengurus Chelsea itu berkata: "Saya suka pemain di akhir karier mereka. Saya suka mempunyai beberapa pemain sekitar 33 atau 34-tahun.

"Ada beberapa pemain yang anda beli tidak boleh dihitung  dari mana datangnya wang , tetapi jika anda mendapat dua atau tiga tahun dari mereka itu sangat berharga. Kedua-dua(Lampard dan Gerrard) adalah dua pemain hebat dan selalu memberikan segalanya. "

Mourinho juga terus mengabaikan idea penandatanganan bek kiri Benfica Fabio Coentrao, menyebut dia sebagai seorang Marcelo Portugis, yang sudah bermain di Real, dan menjauhkan diri dari langkah untuk mengambil Angel Di Maria.

Dia berkata: "Di Maria adalah pemain hebat di kumpulan yang lebih kecil. Saya meragui tentang bagaimana dia boleh melakukan pada kejohanan seperti Sepanyol atau Itali. Jika dia sedia dengan harga yang berpatutan maka saya akan mengambil risiko, tetapi harganya terlalu tinggi, dan saya tidak suka kelab saya untuk membayar harga melampau untuk pemain. "

Ia melanjutkan: "Saya ingin tiga atau empat pemain pertahanan, tapi kita perlu meningkatkan serangan juga."

Bercakap tentang kemungkinan formasi, Mourinho berkata: "Biasanya saya bermain dengan empat di belakang, dengan dua pertahanan penuh seperti Cole dan Maicon. Kemudian segitiga di bahagian tengah dan tiga di depan. "

Maicon, bek kanan Inter berkemungkinan besar untuk mengikuti Mourinho ke Madrid, sementara Real juga dipercayai mensasarkan pasaran untuk bek kiri.

Pengurus yang memenangi treble menyingkirkan kemungkinan mengorak langkah untuk Diego Milito dan Daniele Di Rossi kerana ikatan mereka yang mendalam dengan kelab masing-masing, dan menyarankan Guti akan ditunjukkan pintu keluar dari Bernabeu, sementara Raul boleh tinggal.

Mourinho menyimpulkan: "Sebelum perlawanan akhir, keputusan telah dibuat untuk datang ke Madrid. Setelah itu Inter tahu ini bukan tentang kontrak baru atau wang. Saya ingin melatih Real. "