Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Javier Hernandez tidak sabar untuk menukar fantasinya menjadi kenyataan dan bertemu rakan sepasukannya di Manchester United yang hanya dikenalinya melalui PlayStation sebelum ini.

Peminat United akan dapat melihat aksi pertama bagi pemain yang ditandangani dengan nilai £10juta apabila penyerang Mexico Hernandez akan bertemu dalam perlawanan pemanasan Piala Dunia di Wembley pada hari Isnin.

Hernandez akan hadir menentang rakan sepasukannya di United Wayne Rooney dan Rio Ferdinand untuk pertama kalinya, selepas mengungkapkan satu-satunya pertemuan mereka sebelum ini dengan mereka berada dalam permainan video.

"Tiba-tiba saya akan bermain dengan para pemain yang saya kenal daripada PlayStation dan televisyen," kata Hernandez.

"Saya seperti dalam mimpi dan saya bersyukur ini adalah kenyataan. Saya sangat terkejut apabila saya menyedari bahawa saya akan menyertai Manchester United.

"Ini adalah perkara yang anda impikan. Saya sudah lama ingin pindah ke Eropah, ketika saya masih kecil banyak menonton bola sepak di televisyen.

"Saya berasa sangat berterima kasih kepada mereka yang membantu saya jadikan kenyataan."

Hernandez, yang mencetak 29 gol dalam 73 penampilan untuk Chivas Guadalajara, akan bersama dengan United pada 1 Julai dan membuat penampilan pertama mereka dalam perlawanan pra-musim di Amerika Syarikat dan Kanada.

Pemain 21 tahun dapat merasai kehidupan pertamanya di Old Trafford bulan lalu ketika dia dijemput untuk menonton perlawanan kedua United dalam suku akhir Liga Juara-Juara melawan Bayern Munich.

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic