Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

Carlos Vela telah mendedahkan dia membawa bersama pasport ke tempat tidur untuk mengelak daripada mengulangi mimpi buruk Barcelona.

Mirror Sport bulan lepas mendedahkan bagaimana pemain atas Mexico Vela kehilangan pasport dan terlepas Liga Juara-Juara bersama Arsenal di suku akhir Liga ke Barcelona yang akan menjadi malam terbesar dalam kerjayanya.

Tetapi bintang muda Arsenal Vela bergurau dengan berkata pasport sentiasa bersamanya di setiap saat sekarang dan tidur dengannya untuk mengelak dia daripada melakukan kesilapan lagi menjelang saingan akhir piala Piala Dunia bulan depan.

Vela berkata: "Ianya sukar kerana itu adalah perlawanan besar dan peluang besar bagi saya, tetapi perkara ini berlaku.

"Biasanya saya tidak bimbang tetapi saya harus memastikan bahawa saya tidak akan pergi ke Afrika Selatan dalam beg bagasi .. Pasport ada bersama dengan saya. Bahkan saya tidur di atasnya untuk memastikan saya memilikinya!"

Vela dihukum dan diarah untuk berlatih sendiri setelah terlepas perlawanan ketika kekalahan Liga Juara-Juara di Nou Camp namun bertekad untuk berusaha masuk kembali ke kesebelasan utama Arsenal musim depan.

Tapi Vela juga percaya Mexico berada dalam keadaan yang baik untuk Piala Dunia dan mengatakan England memberi mereka ujian baik sebelum perlawanan Kumpulan mereka dengan Perancis.

Vela menambah: "Perancis yang merupakan pasukan besar dan mempunyai beberapa pemain yang hebat. Inggeris mempunyai beberapa pemain terlalu hebat di dalamnya seperti Rooney dan Gerrard dan itu penting bagi Mexico untuk bermain melawan pasukan utama.

"Saya sangat gembira. Ini adalah mimpi untuk bermain di Piala Dunia .. Ini adalah apa yang anda kerja keras setiap hari untuk negara anda. Piala Dunia adalah pertandingan penting dan setiap hari saya berlatih keras.

"Mexico bermain bola dengan sangat hebat di babak pertama melawan England, tetapi sayangnya bagi kita, England adalah pasukan penuh dengan pemain yang hebat dan mereka sangat berbahaya.

"Theo Walcott adalah pemain hebat dan meningkat setiap hari dan merupakan pemain penting untuk England.

"Biasanya England sangat kuat dalam pertahanan tetapi ini hanya perlawanan persahabatan, itu tidak sama seperti ketika anda berada di Piala Dunia."

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic