Tokabaut News

Kini bukan sekadar Bola. Macam-macam ada!!!

i-CITY - Lokasi menarik yang perlu dilawati

Posted by Tokabaut Friday, April 23, 2010 , , ,


Entri sumbangan: Miss Jue

lokasi : i-CITY, shah alam
masa : 8.30 - 10.30 mlm
tarikh : 2february 2010


kata2 saya : cantik sangat2 kat i-CITY ni. kepada pasangan pengantin yang nak cari lokasi untuk outdoor photography, saya cdgkn tempat ni. tapi kena cari photographer yang pro la kalau x nampk lampu jer, orang x nmpk =p


enjoy the pics. 
  saya suka gambar ni. nampak cantik dari jauh. macam bukan kt malayisa je


  suka gambar ni gak!!!


ni jugak!!!!!!!!!!!!!!!


ni dalam building. ala2 macam kt tempat snowy. putih2 kt bawah tu kapas.


merak yang berganda besar dari saya.




 tempat ni macam island tapi xd aor sekeliling dia. kalau pndai tangkap gambar, akan nmpk ctk.
gmbr ni guna kamera hp je.


tapi sebenarnya, tujuan ktorang gi sana bkn sekdar nk tgk lampu2 tu tapi nak celebrate besday classmate.
ktorang berkelah makan mee gorang kak cho, nugget hotdog kak azie dan of course ada kek besday.
ada gak buah tembikai, air sirap limau. nyummy~~
 here is the besday girl
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
she is 23rd y.o girl tp tgk cara posing comey je kn?
abis la besday girl marah saya sebab tempek gambar ni kt blog saya.
tapi dia x tau saya ada blog. ngeh~~

 
 2sclices of cake. untuk saya dan besday girl. ktorang share paperplate sbb dok sblh2 tapi strawberry tu special utk besday girl.



salam mahabbah
salam ukhwah
wassalam
corat-coret miss jue

BlogMalaysia.com

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic